بازدید 25158
سه هزار و سیصد و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

چه شد کار به تذکر دولت و کناره گیری سخنگوی صمت کشید؟ / هشدار  نیروی دریایی ایران به زیردریایی هسته‌ای آمریکا / ماجرای ارسال پیامک‌های انبوه حجاب برای شهروندان چه بود؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند نماینده مجلس: مافیای مسکن قلدرتر می‌شود / رئیس اتاق ایران و چین: هیچ وزیر اقتصادی زورش به بانک‌ها نمی رسه! / احتمال گرانی ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما / استقلال به وزارت اقتصاد رسید، پرسپولیس به وزارت ورزش /وزیر خارجه اسرائیل: سفر من به عربستان روی میز است و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ 20 April 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

هزینه ۱۱ میلیاردی نمادهای ماه رمضان شهر تهران
شرق: صد نماد ماه «اسماء‌الحسنی» در تهران نصب شده است. نماد‌ها ابتدا کپی‌بودنشان مورد انتقاد قرار گرفت و بعد جانمایی آن‌ها در میان پیاده‌رو‌ها و حاشیه بزرگراه‌ها. کاربران فضای مجازی تشابه این نماد به ساختمان موزه آینده در دوبی را یادآوری می‌کردند و آن را کپی‌برداری ناشیانه‌ای از دوبی می‌دانند. انتقادات زیادی هم به نداشتن طرح‌ها و ایده‌های نو از سوی شهرداری تهران مطرح شد. گروهی از کاربران هم نوشتند که «مسئولان حتی نمی‌توانند هنرمندان را قانع کنند که آثار مناسبی برای چنین مناسبت‌هایی بسازند.» یک فعال توییتری هم کنایه زده بود: چرا آب رفته؟! کل شهر شده از این کپی از موزه آینده دوبی، چرا؟ چون یک هنرمند متوسط هم ندارند. این نماد پنج‌متری در برخی مناطق بیشتر است و نشانی از آن‌ها در برخی از محله‌ها هم نیست. دور تا دور میدان هفت تیر را نماد‌ها پر کرده و حتی یکی از آن‌ها در جای خالی مجسمه مدرس نشسته است. براساس قراردادی که در سامانه شفافیت شهرداری تهران قرار گرفته، تهیه و نصب این نماد‌ها بیش از ۱۱ میلیارد تومان هزینه داشته است.

پیام رسان «ایتا»، کانال حمیدرضا علیمی، مداح منتقد را بست
پیام رسان داخلی «ایتا»، کانال حمیدرضا علیمی، مداح منتقد را بست. کاربران ایتا هنگام مراجعه به کانال علیمی با این پیام مواجه می شوند که «متاسفانه به علت تخلف در نشر محتوا، امکان مشاهده مطالب این گفت و گو وجود ندارد». روز چهارم فروردین ماه بود که حمیدرضا علیمی، مداح و ذاکر اهل‌بیت در توییتر خود اطلاع داد به او گفته اند که اجازه روضه‌خوانی در استان اصفهان را ندارد. علیمی نوشته بود: «قبل از شروع روضه، از اداره اطلاعات اصفهان تلفنی گفتن: شورای تامین استان مصوبه داده که اجازه روضه خوانی در استان اصفهان ندارم. به احترام مردم، چند دقیقه خوندم برای اینکه دردسری برای رفیقام درست نشه ختمش کردم. / پ. ن: رفقا این روز‌ها #خطبه_منا رو با دقت بخونید. على مولا» علیمی از منتقدان سیاست‌های دولت در ماه های اخیر بوده است.

شهرداری: برگزاری کنسرت در رویداد فرهنگی «ماه امت» در مشهد کذب است
رویداد بین المللی ماه امت هرگونه مطلبی مبنی بر برگزاری کنسرت در مشهد را تکذیب اعلام کرد. به نقل از شهرداری مشهد، رویداد بین المللی «ماه امت» اعلام کرد: با توجه به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی و رسانه با تیتر «برگزاری کنسرت در مشهد» به اطلاع می‌رساند رویداد بین المللی ماه امت از سال گذشته با هدف تبادل فرهنگ کشور عزیزمان با کشورهای همسایه و مسلمان با محوریت مشهد شروع به کار کرده است. این رویداد که با استقبال مردم مشهد الرضا(ع) مواجه شد، در کنار توجه به صنایع دستی، غذا و آداب و رسوم کشورهای مسلمان، به آواها و نواهای اسلامی می‌پردازد که امسال نیز در کنار ایران، کشورهای افغانستان، پاکستان، لبنان، سوریه، عراق، ترکیه و فلسطین حضور خواهند داشت و طی برگزاری رویداد، هنرمندان اسلامی این کشورها به اجرای برنامه های اسلامی خواهند پرداخت. لذا با توجه به مطالب منتشره و اهداف فرهنگی رویداد بین المللی ماه امت، هدف اصلی این رویداد تبادل فرهنگ و معرفی ظرفیت های شهر مشهد به ویژه حاشیه شهر به مردم و اقشار مختلف بوده و تمامی موازین و قوانین شهر بهشت در این رویداد بزرگ مدنظر قرار گرفته است و تیم برگزاری نیز به این موارد پایبند خواهند بود و هرگونه مطلبی مبنی بر برگزاری کنسرت در مشهد تکذیب می‌شود.

شبکه خبر: کیوان صمیمی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی بازداشت شد
شبکه خبر صدا وسیما در زیرنویس یکی از بخش‌های خبری خود اعلام کرد، کیوان صمیمی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی ملی -مذهبی بازداشت شده است. شبکه خبر صدا و سیما نوشته: کیوان صمیمی با عناصر یک فرقه ضاله مرتبط با اسرائیل بازداشت شده است.

جانشین انتظامی کشور: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود
سردار قاسم رضایی جانشین انتظامی کشور گفت: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و فراجا نیز به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد و خدا را شاکریم در روزهای اخیر، شاهد همراهی مردم با طرح عفاف و حجاب بودیم.

پلیس: ۸۰ واحد صنفی در آذربایجان غربی به خاطر حجاب پلمب شدند
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از ارسال پیامک تذکر حجاب به ۲ هزار و ۱۱۱ سرنشین خودرو از زمان آغاز اجرای این طرح خبر داد. سردار رحیم جهانبخش با اشاره به بخشنامه ارسالی حجاب و عفاف از سوی وزارت کشور اظهار کرد: در این مدت ۸۰ واحد صنفی در سطح استان به علت رعایت نکردن حجاب اسلامی پلمب شده‌اند. وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته با شهرداری ها، اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها هم تحت پوشش طرح حجاب و عفاف قرار می‌گیرند. سردار جهانبخش همچنین از ارسال ۲ هزار و ۱۱۱ پیامک تذکر حجاب برای سرنشینان خودرو در استان خبر داد و افزود: با تصمیمات گرفته شده امیدواریم شاهد اجرایی شدن کامل آیین نامه حجاب در کشور باشیم.

وزیر خارجه اسرائیل: سفر من به عربستان روی میز است
 وزیر امور خارجه اسرائیل ضمن آن که سفر خود به عربستان در آینده را بعید ندانست، تاکید کرد، با این کشور دشمنی ندارند بلکه دشمن ایران هستند. به گزارش شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «الی کوهن»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی (چهارشنبه در گفت و گو با رادیو ارتش این رژیم در جریان سفر خود به جمهوری آذربایجان، سفر به عربستان سعودی در آینده را بعید ندانست، بدون آن که هنوز تاریخی برای انجام آن مشخص شده باشد؛ جایی که اظهار داشت: سفر به عربستان روی میز است. کوهن ضمن تاکید بر این که رژیم صهیونیستی بدون شک دشمن عربستان نیست و دشمن آن ایران است، مدعی شد که در سال جاری میلادی دست کم یک کشور دیگر جهان عرب، روابط خود با این رژیم را عادی خواهد کرد؛ بدون آن که جزئیات بیشتری در این زمینه را فاش کند. وی در پاسخ به پرسشی درباره ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان پس از توافق دو کشور در ماه گذشته میلادی با میانجیگری چین که به اختلافات چند ساله آنها پایان داد نیز ادعا کرد که این تحول، نشانه خوبی برای اسرائیل است.

هشدار  نیروی دریایی ارشد ایران به زیردریایی هسته‌ای آمریکا
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، درباره هشدار به زیردریایی اتمی آمریکا گفت: زیردریایی اتمی فلوریدا آمریکا که به‌روزترین زیردریایی آمریکاست، با توجه به تجهیزات و توانمندی‌هایی که دارد، در حال عبور از تنگه هرمز بود و قصد داشت، بدون اینکه رصد شود، از تنگه عبور کند. وی مطرح کرد: زیردریایی تمام ایرانی فاتح با تجهیزات خود عبور زیردریایی آمریکا را به راحتی رصد و با اخطار دادن و استفاده از تاکتیک‌های تعریف شده، زیردریایی آمریکایی را مجبور کرد که به سطح آب بیاید و مسیر تنگه هرمز را روی سطح آب طی کند. دریادار ایرانی همچنین گفت: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد؛ این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آنها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.

ماجرای ارسال پیامک‌های انبوه حجاب برای شهروندان چه بود؟
روز سه‌‌شنبه هفته جاری برای افراد زیادی پیامکی مبنی بر رعایت قانون حجاب ارسال شد که بحث‌های زیادی را به همراه داشت. برخی از کاربران فضای مجازی نوشته بودند این پیام درحالی برای ما ارسال شده است که ما امروز اصلا از منزل به بیرون نرفته‌ایم. برخی از کاربران آقا هم با این ابهام مواجه شدند که چرا برای آنها هم پیامک حجاب ارسال شده است و آیا سامانه پلیس ایراد داشته و پیامک اشتباهی برای آنها ارسال شده است؟! اما حقیقت ماجرا این است که معاونت اجتماعی فراجا این پیام را برای تمامی افراد دارای خط فعال تلفن همراه ارسال کرده تا بار دیگر یک قانون را یادآوری کند و این پیام ربطی به بی‌حجاب بودن یا با حجاب بودن افراد ندارد. نکته قابل توجه این که پیامک‌هایی که تخلفات مربوط به قانون عفاف و حجاب را اعلام می‌کند، صرفا با سرشماره police ارسال می‌شود./تسنیم

چه شد که کار به تذکر دولت و کناره گیری سخنگوی صمت کشید؟
صبح امروز سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏در پی اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت و رییس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد در طرح مطالب اختلافی در فضای رسانه هر دو نفر تذکر گرفتند. رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی، اقدام جبرانی صورت خواهد گرفت. مدیران محترم دولتی توجه کنند.» در پی این توییت، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در توییتی تلویحی کناره گیری خود از این وزارتخانه و بازگشتش به صداوسیما را اعلام کرد. او در این توییت خود را «خبرنگار صداوسیما» معرفی کرده است. امید قالیباف در توییت خود نوشته است: «متقابلا به جناب خلجی عرض کردم موضوع پیش آمده، ریشه در گذشته داشته است و اگر در همان موقع تدبیر می کردید کار به اینجا نمی کشید. الباقی بماند برای بعد ... قلبا برای دولت آرزوی موفقیت دارم. امید قالیباف، خبرنگار صداوسیما، گویا ماجرا از این قرار است که امیر سیاح رییس مرکز کسب و کار وزارت اقصاد در توییتی با اشاره غیرمستقیم به خبری که امید قالیباف داده بود آن را تکذیب کرده و نوشته بود: «توئیت چند ساعت پیش درباره رونمایی خودروهای جدید اشتباه شده بود. ضمن اینکه براساس اطلاعات واصله رونمایی از محصولات جدید سایپا از قبل عید در برنامه و رویدادهای خودرویی وزارت صمت برنامه ریزی شده بود.»در واکنش به این توییت، امید قالیباف هم پاسخ تندی داده و نوشته بود: «امیر سیاح ظاهرا کسی نیست به تو بگه قاعده بازی این نیست که هم تیمی رو با دروغ بزنی؛ اونم زمانی که باید حمایتش کنی از این به بعد خودم خدمتت هستم و یادت میدم.»

استقلال به وزارت اقتصاد رسید، پرسپولیس به وزارت ورزش
باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس هم در اختیار وزارت ورزش و جوانان است. روز گذشته محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: قرار شد با تدابیر، مالکیت دو باشگاه پایتخت به دو وزارتخانه برسد. طبق آخرین پیگیر‌ی ها در جلسه روز دوشنبه مباحثی مطرح شده، مبنی بر اینکه برای جداسازی مالکیت دو باشگاه ریاست مجمع باشگاه استقلال در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس هم در اختیار وزارت ورزش و جوانان است. در واقع روز گذشته که بارگذاری مدارک مالکیت دو باشگاه انجام شده، باشگاه استقلال رئیس مجمع را وزیر اقتصاد معرفی کرده و باشگاه پرسپولیس هم وزیر ورزش را به عنوان رئیس مجمع خود معرفی کرده است. گفتنی اس،ت امروز ۳۰ فروردین آخرین فرصت بارگذاری مدارک مورد نیاز است.

نماینده مجلس: بعد از عید فطر باید به نفع مستاجرین کار کنیم
اسماعیل حسین زهی، نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در تهران حدود ۶۰ درصد همه به نوعی مستاجر هستند. در صاحبخانه‌ها که خانه هایشان را اجاره می‌دهند با قانون مالیات بر خانه‌های خالی، چون تحقق پیدا نکرده وزارت راه و شهرسازی باید بجد ورود پیدا می‌کرد، چون واقعا این کار تحقق پیدا نکرد و از طرفی هم قیمت‌ها حبابی بالا می‌روند و مردم واقعا ماندند ما باید کاری کنیم. وی افزود: مجلس ورود پیدا کرده و جلسات متعددی برگزار شده است. ما سال گذشته هم توانستیم این کار را انجام دهیم، ولی متاسفانه تحقق پیدا نکرد و بعد از عید فطر مجلس جلسات متعددی با دولتمردان خواهد گذاشت که واقعا ما باید به نفع مستاجرین کار کنیم؛ خیلی‌ها حتی نمی‌توانند ودیعه مسکنشان را تامین کنند.

احتمال گرانی ۱۰۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما
رئیس سازمان هواپیمایی درباره قیمت بلیت‌های هواپیما اظهار داشت: بنا به پیشنهاد انجمن شرکت‌های هواپیمایی، بحث تغییر قیمت بلیت‌های هواپیمایی مطرح شد زیرا قیمت‌ بلیت هوایی مدت‌زمان زیادی بدون تغییر مانده است، هم در سال ۱۴۰۰ و هم سال ۱۴۰۱ افزایش قیمت بلیت هواپیما اتفاق نیفتاد، در واقع از تیر‌ ۱۴۰۰ تاکنون، نزدیک ۲۲ ماه هیچ گونه افزایش قیمتی صورت نگرفته است. وی گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز که بخش اعظمی از هزینه شرکت‌های هوایی بر این مبناست، همچنین حقوق و دستمزد و تورم، پیشنهاد این انجمن در اردیبهشت‌‌ سال قبل افزایش ۴۰ تا ۴۵درصدی قیمت بلیت بود که سازمان هواپیمایی کشوری در سال ۱۴۰۱ آن را در شورای عالی هواپیمایی ۳۰ درصد مصوب کرد اما این افزایش قیمت از اردیبهشت‌‌ سال پیش، به دلایل متعدد اعمال نشد. به گفته محمدی‌بخش، طی مدتی که افزایش قیمت اتفاق نیفتاده بود، انجمن شرکت‌های هواپیمایی درخواست جدیدی را در شورای عالی ترابری به صورت افزایش ۱۰۰ درصدی مطرح کرد که مقرر شد، در ستاد تنظیم بازار ارائه شود. وی بیان کرد: نظر سازمان هواپیمایی کشوری نیز اخذ شده است اما به معنای افزایش ۱۰۰ درصدی نیست و ما در صدد کمک به ایرلاین‌ها هستیم که باید در شرایط استاندارد اداره شوند و چالش جدی برای این صنعت به‌وجود نیاید.

صادرات چین به ایران ۵۱ درصد رشد کرد
چین در سه ماه نخست سال جاری میلادی، یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل ۴۱ درصد کاهش داشته است. چین در ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۲۲ بالغ بر یک میلیارد و ۹۲۹ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود. افت حدود ۲۰ درصدی قیمت نفت یکی از علل کاهش ارزش واردات چین از ایران در سه ماهه نخست ۲۰۲۳ بوده است. اما صادرات چین به ایران در ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ رشد قابل توجه ۵۱ درصدی داشته و به ۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون دلار رسیده است. چین در مدت مشابه سال قبل یک میلیارد و ۹۲۶ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

رئیس اتاق ایران و چین: هیچ وزیر اقتصادی زورش به بانک‌ها نمیرسه!
مجیدرضا حریری رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در توئیتی نوشت: ‏هیچ وزیر صمتی تا وزیر نشده، نمیدونه که زورش به خودروساز نمیرسه،هیچ وزیر اقتصادی هم زورش به بانک ها نمیرسه، هیچ رییس بانک مرکزی‌ای هم زورش به گردانندگان بازار ارز،هیچ وزیر بهداشتی به اصلی های حوزه دارو و همه شون زورشون به فولادی ها و پتروشیمیایی ها. کت تن کیه؟

واردات بنزین از روسیه اگر هم باشد بسیار کم است
معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره واردات بنزین از روسیه گفت: اگر واردات هم باشد بسیار کم است، غیر از موضوع مصرف؛ بحث بالا بردن و حفظ ذخایر استراتژیک هم مطرح است، کشور نمی‌تواند بدون ذخیره باشد، پالایشگاه‌ها نیاز به دوره‌های توقف تولید و تعمیرات اساسی دارند و یا اینکه ممکن است، حوادث غیرمترقبه پیش بیاید؛ بنابراین باید ذخیره استرتژیک داشته باشیم، اکنون که مصرف بالاست شاید به ما این امکان را ندهد که ذخیره را افزایش دهیم. /ایلنا

نماینده مجلس: مافیای مسکن قلدرتر می‌شود
اقبال شاکری نماینده مردم در مجلس با اشاره به چالش‌های ساخت خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن، گفت: دولت برای حل مشکل طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر زمین باید اقساط وام مسکن متقاضیان طرح را قابل پرداخت و متناسب با درآمد‌های آن‌ها کند. از طرفی بهای تمام شده واحد‌های مسکنی با کسر تسهیلات باید با شرایط متقاضیان هدف متناسب باشد. اگر بهای تمام شده یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری به عنوان مثال حدود یک میلیارد تومان باشد، با کسر تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن که حدود ۴۰۰ میلیون تومان فرض می‌کنیم، حدود ۶۰۰ میلیون تومان آورده فرد متقاضی برای تحویل واحد مسکونی است که این رقم برای جامعه هدف ما که دهک‌های ۱ تا ۵ هستند، بسیار سنگین و غیر قابل تامین است. وی اظهار کرد: هنگام تدوین قانون جهش تولید مسکن آورده متقاضیان را حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان پیش بینی کردیم لذا اگر بهای تمام شده مساکن افزایش پیدا کرده، دولت باید تدابیری برای پرداخت ما به التفاوت این مبلغ بیندیشد. این مبلغ به هیچ عنوان نباید بر دوش خریداران باشد. عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: متقاضیان در تسهیلات حدود ۴۰۰ میلیون تومانی حدود ۷ میلیون تومان اقساط پرداخت کنند که این مبلغ نیز بسیار سنگین است و امکان پرداخت اقساط دیگری هم ندارد؛ بی تردید اگر برای این امر هم تدبیری صورت نگیرد، متقاضیان به دلیل ناتوانی مالی امتیاز خود را در بازار می‌فروشند که به احتمال زیاد ملک به دست برخی دلالان و واسطه‌ها می‌افتد که در انتظار این فرصت هستند و در نهایت مافیای مسکن قلدر‌تر و معضل مسکن نیز شدید‌تر می‌شود.  شاکری تاکید کرد: از طرفی نرخ سود تسهیلات بانک نیز هم اکنون ۲۳ درصد تعریف شده است، در حالی که هنگام تصویب قانون جهش تولید نرخ سود تسهیلات مسکن را حدود ۱۰ درصد و با اقساط حدود ۵ میلیون تومان پیش بینی کردیم تا متقاضیان از عهده سایر مخارج زندگی خود برآیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۲
برای بنده با وجود داشتن یه تپه ریش ؛ ۲ تا پیامک کشف حجاب ارسال شده .
الان کجا باید مراجعه کنم برای اعتراض تا توقیف و پلمپ نشم ؟
پلبس + 10 یا اوین ؟
مستندات قانونی بنده نیز یه تپه ریش است که ضمیمه اینجانب میباشد .

این بود دوربین های هوشمند بدون خطا آقایون ؟!
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خوب برو ریش هاتو لیزر کن تا تا حداقل جریمه ایی که میدی حلال باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
یادت باشه مراجعه کردی
با روسری و مانتو باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
حواست هست
مرغ و تخم مرغ و گوشت و میوه وحتی سبزی خوردن
چقدر گرون شده.
هدف از ارسال پیامک پروندن حواس از موارد بالا است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
یه خانم رو میشناسم که تقریبا ۶ ماهه که کشف حجاب
کرده و شب و روز داره میچرخه توی خیابون ولی براش پیامک ارسال نشده
مدافع حرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
واردات کالای لوکس به ایران ممنوع شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دولت اجازه ساخت در منطقه یک تهران را ممنوع کند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
کشورهای دنیا شبانه روز درحال تلاش برای پیشرفت کشورشان هستند که دچار عقب ماندگی از دیگر کشورها نشوند ما هم پول و امکانات خود را صرف مسائلی میکنیم که به هیچ جا هم نمیرسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
داداش لابد بخاطر شلوارک ات بوده که جدیدا مد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
قشنگ مشخصه منافقی و داری دروغ میگی
به فضل خدا پیش میریم و منافقینی مثل تو نمیتونه مارو از کارمون منحرف کنه
یدالله فوق ایدیهم
یا علی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
برخی می‌گویند الزام قانون حجاب صحیح نیست
جواب :
بستگی دارد چگونه نگاه کنیم
اگر صرف عدم رضایت بخشی از مردم شرط عدم قانون باشد پس اکثر قوانین ظالمانه اند و باید کنار گذاشته شوند
از بستن کمربند ایمنی تا منع ازدواج با همجنس.
چونکه هر یک طیفی از مخالفان را دارند.
اینطور سنگ روی سنگ بند نمیشود
همین الان پاک میکنم ایتا رو از گوشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
پاک کردن یا پاک نکردنش فرقی به حالت نمیکنه . اون چیزی که لازم بوده از گوشیت برداشته شده و الان پاک هم بکنی تفاوتی در اصل موضوع نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
یکی میمرد ز درد بینوایی

یکی پرسید: عمو زردک نمیخواهیم

حالا شده حساب کار ما ، گرونیها پدرمون را درآورده

اینها واسمون پیامک اخطار کشف حجاب ارسال میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
در آلبانی هم ایتا دارید!! ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
نه جون مادرت پاک نکن بیچاره میشه !!!!
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
زودتر پاک کن
همچین میگه الان پاک میکنم که انگار با پا کردنش، اینا برشکست میشه
مردم نگران نباشن .
برای علم الهدا هم پیامک کشف حجاب ارسال شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
پلمپ میشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
باید حسابای بانکی اش و یارانه اش قطع شه
اشکنه
| Canada |
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
چه خوب که اسم این بنده خدا را باز شنیدیم دلمان براش تنگ شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ب امید توقیف
ارسال پیامک های انبوه کیلویی یِلخی نشان از شکست زود هنگام طرح حجاب اجباری دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
وقتی دفعه اول تذکر دفعه بعد منع خدمات گسترده حضوری و غیر حضوری ان وقت می فهمی چه خبر هست و اگر باز گستاخی کنی معرفی به قوه قضائیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ناشناس||۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱

دوست عزیز ، شما آتیشت از پلیس هم بیشتره ،
شاید شما هم از آمران به معروف هستید .که توی سطح شهر
عکس می گیره ؟؟
ناشناس
| Romania |
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خدمات حضوری و غیرحضوری فقط شایسته امثال خودته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
۱:۱۳
ساندیس خور محترم
برای من هم دفعه اول اومد هم دفعه دوم و هم دفعه سوم .
توی ۲ روز
ولی تا الان پلمپ نشدم توقیف هم نشدم . یارانه ام هم قطع نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
وقتی ساندیس پلیس خوردی بیا همین جا اعلام کن
خدا به داد مردم برسه با هزینه هایی که شهرداری از جیب مردم انجام می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
من که امسال عوارض شهرداری ندادم، چون خیابان‌ها پر از چاله چوله و خدمات صفر، ظاهرا این پولها و بودجه ها فقط صرف سیاسی بازی و بنرهای تبلیغاتی زاکانی میشه.
جالبه .
به ونزوئلا بنزین مجانی میدیم .
از روسیه بنزین میخریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
لبنان و فلسطین و سوریه ویمن فراموش کردی
ماجرای ارسال پیامک‌های انبوه حجاب برای شهروندان چه بود؟
اولا تازه ایران نیامدیم که با قانون حجاب آشنا بشیم گشت ارشاد و ....
دوما خیلی قانونها داریم که اجرا نمیشه آموزش رایگان و درمان رایگان و ...
پس نتیجه میگیریم که پلیس از شناسایی بی حجاب درمانده شده و یا خیلی گسترده هست البته خودرو قابل شناسایی است
سلام کاش این ۱۱ میلیارد بنرها رو واسه کسانی که در خیابان می خوابند هزینه می کردید یک نفر رو هر روز می بینم دور میدان نوبنیاد کنار بانک سپه می خوابه و نمی دونید با یک پتو تو زمستون رو زمین می خوابید همونجا هم گدایی می کنه
خدایا این بی عدالتیه که مردم ما تو خیابون بخوابند و یا تا کمر تو سطل زباله دنبال یه لقمه نون بگردن
وقتی ابزار نظارتی ما در طرح کنترل حجاب دوربین های کنترل سرعت خودرو متعلق به فراجا و دوربین های طرح زوج و فرد و طرح ترافیک شهرداری باشد خوب معلوم است که پیامک کشف حجاب باید برای ۸۰ میلیون نفر ارسال شود
من ریش دارم . ولی قبول دارم روسری نداشتم روزی که برام پیامک کشف حجاب اومد .
الان دیگه خدمات اجتماعی به من نمیدن و یارانه ام قطع میشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
سهام عدالت ات رو قطع میکنن و میدن به یک باحجاب دهه نودی غیور جامانده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
تا تو باشی دیگه بی حجاب نیایی بیرون. دشمن غرب زده نوکر امریکای نفوذی
آقای جانشین فراجا !
مطالبه اصلی مردم در روز قدس و شب قدر و روز عید فطر و راهپیمایی اربعین و ۲۲ بهمن و چهارشنبه سوری و عید غدیر خم و روز ملی شدن صنعت نفت و .... ؛ معیشت است و اقتصاد و سفره و اشتغال جوانان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
رضایی
تو میدونی مرغ چند ؟ گوشت چند ؟ برنج چند ؟ پیاز چند ؟ هویج چند ؟
از عجایب روزگار ، خداوند به انسان اختیار و حق انتخاب داده بعد عده ای به نام خداوند میخواهند این اختیار و حق انتخاب را از انسان بگیرند
شکست طرح حجاب اجباری در اولین روز اجرا
سردار قاسم رضایی اماری داری که چه تعدادی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده اند که خواسته هایشان را مطرح میکنی؟جمعیت خاموش جزو اتباع ایران نیستند؟
از زمان تجرتی حجاب اجباری میزان حجاب اختیاری افزایش چشمگیری داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
پس چرا اصرار دارند جلوش رو بگیرن؟!!!
وزیر باید استعفاء دهد
انسان توانمند و کاربلدی و فسادستیزی مثل منطقی شایسته وزارت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
قولی به شما داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
بهترین مقام واسه مهندس منطقی فقط مبارزه با

مواد مخدر است و بس !!!؟؟؟
چه شد که زنان ما ۷۰ سال پیش از کشف حجاب فراری بودند و الان بعد از ۷۰ سال به پیشواز کشف حجاب میروند ؟
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
چی شد مسئولین ما که ۳۰ سال پیش دو تا خودکار برای امضای شخصی و کاری داشتن الان حساب های میلیون دلاری تو بانک های خارجی دارن؟
چرا شخصی مثل میرسلیم که سهامدار و مدیر تو خودرو سازیه برای خودرو ۸۰ میلیون ایرانی تصمیم رانتی میگیره؟
چرا تا ۴۰ سال پیش ربا گناه بود و الان بانک ها ! براحتی ربا خواری میکنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اتفاقا میرسلیم جزو سالم ترینها و وطن دوست ترینهای مسئولین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اگر فقر از دری وارد شود ؛ ایمان از در دیگر خارج میشود .
دین مررم امروز به جهت فقر و نداری بسیار کمتر از ءذشته شده است
باورهای دینی مردم سست شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
عقیده و ایمان مردم در آن زمان را با الان یکی میکنی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
مسئولان با عملکردشان در چند دهه گذشته ؛ مردم را از دین فراری دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
زنان تحصیلکرده امروز به بهداشت و نظافت اهمیت میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
به هر حال انسان رو به پیشرفت است و خانم ها نیز بخشی از این چرخه پیشرفت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
الان هم اگر ملاحظه بفرمایید کشف حجاب نسبت به جمعیت حجاب دار بسیار اندک است.
پیامک گرانی چطور؟
طی دیروز و امروز تابناک هیچ خبری از پیش فروش وزارت سمت و تحویل زمستان ۱۴۰۳ نیاورده.
این دو دلیل میتونه داشته باشه
یک- تابناک با مافیای خودرو و وزارت صمت همدسته
دو- خبرگزاری بسیار فشلیه طوری که اصلا ذره ای برای جامعه و ملت ایران ارزش قائل نبوده و دغدغه نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دعای میکنم شفا بگیری . کشور داره متلاشی میشه و تو تو فکر خرید خودرو و دلالی هستی ؟
اقای نماینده مجلس حسین زهی بله انچه از جیب ملت باشد کار میکنید وقانون میکنید وحمایت میکنید ولی اگر از سی خودتان ودولت باشد سه سال روزگار دمار ملت را دراوردید چطور میشود دیه را دستگاه قضاه45درصد وخدمات دولتی بیش از 30درصد وارزش بهای گارمصرفی دولت350درصد افزایش میدهد وقتی به موجر ومستاجر میرسد تازه یادتان میاید مردمی دارید؟ نخیر من موجر هستم برابر افزایش تورم دولت وخدمات دولتی کرایه مسکن را افزایش میدهم اقای حسین زهی بعنوان نماینده مجلس میدانی گوشت ودارو لوازم خانگی ومواد غذایی ولواز یدکی وخودرو چند درصد گران شد؟ الان دراستانه انتخابات مردمی وبه یاد مردم افتادید؟
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
مشکل اینه که موجری به شغل و منبع تبدیل درامد تبدیل شده و کسانی که هیچ هنری ندارن و معلوم هم نیست پولشون رو از راه درست یا غلط بدست اوردن خرجشون رو از جیب بقیه مردم در میارن. شما اگه پول اضافی داری باید باهاش کار کنی نه اینکه بری توی نیازهای اولیه جامعه به اصطلاح سرمایه گذاری کنی. اگر هم نمیتونی کار کنی و ازش درامد داشته باشی باید پولت از بین بره. یعنی باید تنها افرادی رشد اقتصادی کنن که توانمندیشو دارن.
اقای وزیر صمت،اقای رییسی،اقای مخبر یکی جواب بده تولیدات کارخانه های لاستیک حودرو کجا دپو میشوند؟تو بازار که نیست.تا کی میخواهید این مردم را دست به سر کنید؟مرد باشید و جواب مردم را بدهید.
رفراندوم حق مسلم ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
رفراندوم حق مسلم ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
تو امکان تحلیل مسائل رو نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
تو اصلا تحلیل حالیته ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
بر خلاف ادعای بعضی ها ، مردم صغیر نیستند . این اقتصاد و کشور داری شماها نشان داد که اتفاقا شما ها نیاز به قیم و تصمیم گیرنده دارید . در ساده ترین تصمیمات کشور داری و سیاسی عاجز و پر از اشتباهید . انتخابات در هر زمینه ای واجب هست .
ارسال پیامک حجاب به صورت روزانه به همه نسوان ۹ تا ۹۰ ساله باید انجام شود و جریمه آنها هم باید به صورت آنی از یارانه آنها برداشت شود و سلبریتی هایی که یارانه نمی گیرند از حساب‌های ریالی یا دلاری آنها برداشت شود ولی فرزندان مسوولین که در خارجه به اسلام و مسلمین خدمت می کنند از جریمه معاف باشند
این صفحه رسمی علیمی نبوده وبه همین دلیل بسته شده است انتظار میرود از تابناک حقیقت را بگو ید
بنده مرد هستم و ۷۰ ساله پیامک حجاب را دریافت کردم و برای یادگادری پاک نکردم ولی از ارسال کنندگان سوال می کنم این هزینه ها برای چه آیا نمی شد مخاطبان را غربال سنی و جنسی می کردید که این کاری بسیار آسانست و با چند خط برنامه نویسی امکان پذیر . امید وارم پای منافعی در میان نباشد .
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
پیرمر دیگه ما رو گول نزن ما خودمون ختم روزگاریم
پیامک به خاطر اون بغل دستیت واستون ارسال شد
بیشتر بگم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ژینال بندری
لطفا بی احترامی نکنید .
شما از کجا می دانید ؟
چرا بهتان می زنید ؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
پیرمرد عزیز برای شما پیامک ارسال شده و برای آقای زینال وحی ، که میدانند چه کسی بغل دست شما بوده ، در ثانی مگر پیامک یک شخص دیگر را به بغل دستیش می فرستند اگر خواستید از آقا زینال بپرسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
هزینه هایی مثل این در فاکتور های دولتی ده برابر نوشته میشه و مابع التفاوت آن خرج ساندیس و پول تو جیبی زینال بندری ها میشه .
این دولت خیلی سعی دلره خودش رو واحد و مقتدر نشان بده ولی بقول احمدی نژاد ، امیدی به اینا نیست و اوضاع نه تنها بهتر نمیشه ، بلکه بدتر میشه .
امید مردم احمدی نژاد بود که مافیا نگذاشتن رییس جمهور بشه
جناب جانشین
لطفا فیش حقوق و مزایای دریافتی خود را نیز منتشر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
و تو چه میدانی که فقر چیست ؟
فقر از ۱۰۰۰ شل حجابی بدتر است
بزرگان جهان اسلام ( عربستان ترکیه قطر ) جمعه را فطر اعلام گرده اند
چطور است که کشورهای شمال و جنوب و غرب و شرق ما امروز ماه رو دیدند و فردا را روز عید فطر اعلام کردند ولی ما ندیدیم روی ماه را ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ما اینیم!!!
10 تا تیتر زدید یدونش هم امیدوار کننده نبود، البته که هرروز همینه فقط اگر معلوم بشه تا الان چقدر به عقب برگشتیم خوبه حساب کار دستمون میاد.
11 میلیارد پول چی دادن دقیقا؟
خب حالا لابد باید افتخار کنیم و هفت شبانروز جشن پیروزی بگیریم چون به زیر دریایی امریکا هشدار داده ایم !! اصلا مطمئن هستید که هسدار شما را شنیده باشند؟
فکری به حال قیمت دلار بکنید که هر روز بیشتر میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اصلا فلوریدا توی تنگه هرمز نبوده وقتی ما هشدار دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
برای اولین باره که دارم میشنوم به زیر دریایی هشدار
!!!! میدن
اگر قرار باشه جا و موقعیت زیر دریایی مشخص بشه که بهش نمیگن زیر دریایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
جالبه که آمریکایی ها هم از وجود چنین اخطاری ابراز بی اطلاعی کردند . اینها تمام آرزوهایشان را به عنوان خبر منتشر میکنن . بدون هیچ مدرک و دلیلی . خبر یا باید مستند باشد و یا در انتهای خبر گفته شود که این نظر فلان شخص یا نهاد هست که ما نمی تونیم تائید یا تکذیب کنیم .
یک شیر آب داخل حیاطی رو اسفند سال قبل خریدم هشتاد تومان دیروز مثل همون رو از همون محل خرید قبلی خریدم صد وپانزده تومان / دولت ومجلس انقلابی هم فقط دو کار رو بلدن یا بانکها وام بدن " از جیب ملت به ملت " یا مستاجر و مالک رو مقابل همدیگه بزارند چرا نباید عرضه اصلاح امور اقتصادی و مهار تورم رو داشته باشند ؟ تا کی فقط حرف وحرف وحرف ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
از دولت فقط اسم و هزینه تراشی باقی مانده . از صبح فردا اگر دولت را تعطیل کنند اصلا هیچ اتفاقی تو کشور و امور روزمره نمیفته . حتی خیلی ها متوجه نمیشن که دولت دیگر وجود ندارد .
چند وقت است فونتهای سایت بسیار نامناسب برای خواندناست. چرا اصلاح نمیکنید
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خوب بود گفتی من فکر می کر م گوشی من خراب شده
جريان زيردريايي خالي بندي بوده.
بی حجابی میلیونی شده دیگه هیچ کاری نمی‌تونید بکنید
بهتره بجای گیر دادن به جوان ها فکر اقتصاد مملکت و معیشت مردم باشید
بعد ار عید انشاالله برای مستاجرین اقدام خواهند کرد قبلا نوبت تورم بود که دولت امید حل کرد حال نوبت مسکن است که به کمک مجلس حل خواهند کرد
یکی نیست به اینها بگه از طلا بودن پشیمان گشته ایم لطف ف رموده ......
ایران 4 فصل با این همه منابع زیر زمینی و زمنی و نیروهای انسانی و نباید این همه افراد دلال در این کشور داشته باشیم که منجر به افزایش قیمت برای همه مردم می شود و زندگی را هر روز به مردم سخت و سخت تر می کند ... باید در سامانه ای کلیه افرادی که فاقد شغل مناسب هستند ثبت نام کنند تا دولت بتواند آن ها را با توجه مدارک و سوابق کار در بخش های مختلف کشور به خدمت بگیرد یا به بخش خصوصی معرفی کند
چرا باید برای آقایان هم پیامک ارسال بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
یعنی نمی دونی
اینو که دیگه همه می دونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
حتما شلوارک پات بوده
همینو کم داشتیم که به زیر دریایی هسته ای هشدار بدیم :-)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
به کسی هشدار دادیم که اصلا اونجا نبوده
نیروی دریایی ایالات متحده ضمن تکذیب اصل خبر منتشره از سوی ایران ؛ گفته :
زیر دریایی فلوریدا اصلا توی این مدت از تنگه هرمز رد نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
تنگه بازه
ردشده
زیرآبی رد شده
پیامک حجاب برای من تقریباً مسن هم آمد به مردان چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ارسال پیامک هزینه دارد و اینگونه ارسالهای انبوه پای منافع برخی در میان است والا هیچ توجیهی ندارد
بنام حجاب و بکام برخی ها
درباره پیامک های انبوهِ حجاب
خرج که از کیسه مهمان بود
حاتم طائی شدن آسان بُوَد.

وقتی از کیسه ملت هزینه ی این کار پرداخت می شود چه فرقی می کند که صرفاً چند ده هزار (یا چند صد هزار یا چند میلیون!!) پیامک برای افراد با سابقه بدحجابی و بی حجابی ارسال شود یا nملیون پیامک برای بانوان و یا دوnملیون پیامک برای تمام خطوط فعال موبایل کشور. (n را ان بخوانید و دوn را 2n بخوانید)

-----اصلاً برای معاون اجتماعی فراجا چه فرقی می کند که هزینه ارسال پیامک چه رقمی بشود؟!!!
شاید ایشان در پاسخ به این نظر من، حتی مدعی هم بشود و بگوید اگر کاری که شما می گویید را می کردم عوایدی از این طرح نصیبم می شود که ساده ترین آن چند ده ساعت اضافه کار مرتبط با طرح (به دلیل اضافه حضور برای مدیریت و نظارت بر فرایندهای مرتبط با طرح) هم برایم عواید داشت.
ما میگیم :
به زیر دریایی فلوریدا که داشته زیرآبی از تنگه هرمز رد میشده ؛ گفتیم بیا روی آب و رد شو از تنگه هرمز . فلوریدا هم گوش کرده هشدار ما رو
اونا میگن :
اصلا زیر دریایی فلوریدا از تنگه هرمز رد نشده .

نمیدونم والاه

الله اعلم !
نماینده مجلس: مافیای مسکن قلدرتر می‌شود
اینجا ایران است یا سیسیل ایتالیا مرکز مافیا ؟!
"ماجرای ارسال پیامک‌های انبوه حجاب برای شهروندان چه بود؟"

مهمترین اشکال دروغ اینست که دیگر هیچ کس حتی خودی ها هم اعتمادی ندارند. ضمنا دروغ هم گناه است و هم روزه را باطل میکند !
کسی که کمی اهل حساب کتاب باد نمی تواند با اینها همکاری کند
پس دیگه هواپیما هم واقعا لاکچری تر شد حقوق کارمند بیست درصد البته مالیات و بازنشستگی هم کسر میشه ولی همه چیز حداقل صددرصد و این عدالته واقعا
به این نتیحه رسیدم خوششان میاد مردم رو عصبی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
تازه متوجه شدی؟
هزینه ۱۱ میلیاردی نمادهای ماه رمضان شهر تهران!!!
بابت این هزینه ها چه (دستاورد)ی وجود دارد یا حاصل می شود ای جناب شهردار (زاکانی)!!!!!
چه سودی به حال مردم پایتخت داره!
بازخوردش چیه!
تأثیر این هزینه ها!
آیا راه دیگری برای ترویج ارزش ها نبود!!
مسکن برای جوانان ندار و بی شغل و بی درآمد و فقیر و بی خانمان و بی هزینگان مدرسه و آموزش و پرورش هزاران جای هزین هست در این مملکت اگر برای خداست چونان کنید
حتما هم لازم نیست زیرش نوشته بشه (زاکانی) شهرداری تهران!!!
نماینده مجلس: بعد از عید فطر باید به نفع مستاجرین کار کنیم!!؟؟
خخخخ چه جوک با حالی؟؟
برای خوش آمد امام جماعت،یه شهر از رفتن به کنسرت محروم میشن!!!!
بعد جناب لاریجانی و امیرعبد الحیان تو چشم خبرنگاران خارجی نگاه میکنن میگن ما آزادی داریم!!!
ارسال پیامک برای بدحجابان یک تلاش مذبوحانه برای تحمیل روسری به بانوان است و مطمئن باشید که نتیجه معکوس خواهد داشت
جانشین انتظامی کشور: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود

جناب جانشین ، قربون دستت ، شما که به وزیر کشور دسترسی داری بهش بگو مجوز راهپیمایی مسالمت آمیز را صادر کنه ، تا متوجه بشوند نظر اکثریت مردم در حوزه حجاب ، روابط خارجی و انرژی هسته ای چیست ؟
با پول ما شهرداری چه کارای عبث و بیهوده ای میکنه
جای حمل و نقل ناقص و بدرد نخور و شلوغ نماد سازی میکنه
هزینه ۱۱ میلیاردی نمادهای ماه رمضان شهر تهران

نمادی با کپی برداری ضعیف از اِلِمان شهری دوبی
آیا طراح اِلِمان شهری در ایران نداریم که کپی برداری می کنید ؟
وقتی اعضای شورای شهر قوانین را نادیده می گیرند و شهردار را از فارغ التحصیل رشته غیر مرتبط در آیین نامه انتخاب می کنند نتیجه اش چُنین حیف و میل بیت المالی می‌شود!
خدارا شکرهمه مشکلات مردم حل شد قیمت دلار رسید به دوهزارتوان وسکه هزارتومان مردم شادترازهمیشه به هم شیرنی تعارف میکنند قیمت اجناس بقدری پایین هستند آدم فکرمیکند دررویا زندگی دارد میکندخانه ها بقدری ارزان شده اند که هرکارمندی بااندکی پس اندازووام بدون بهره می تواندصاحب خانه ای لوکس درشمال شهرگرددفروشگاه های لوازم خانگی پرشده از برندهای معتبردنیا درعوض تولیدات ارسال شده برای افغانستان وکشورهای افریقایی هزینه های پزشکی ودندان پزشکی به دوره اول انقلاب برگشت فقط نمی دانم چرا مشکل خودرو هنوز حل نشده واین موضوع اعصاب دولت ونمایندگان مجلس ومردم را حسابی خورد کرده تمام مشکلات مردم حل شده جز خودرو
معاون مدیر عامل ؛ اگر باشد هم خیلی کم هست
وزیر صمت ؛ مافیای خودرو ....

باور کنید این جملات هم بار حقوقی دارد و هم تاسف آور
مشخص است هیچکدام نمی دانند در مملکت چه خبر است
تا دیروز می گفتند که صادر کننده بنزین شدیم الان می خوان وارد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
میخوان گرون کنن
دیروز تعجب کردم که شنیدم در مشهد کنسرت برگزار میشه با خودم فکر کرد چطوری امیر رو راضی کردن!
هرگونه انتقاد ممنوع و مجازاتش حداقل ممنوع الصحبت شدن!!
وقتی چین حاضر نیست پول نفتمون رو بده مجبوریم فقط از خودش خرید کنیم در نتیجه صادراتش به ایران رشد کرده!
آقای نماینده تا حالا خواب بودی که تصمیم گرفتی بعد از عید فطر به نفع مستاجران کار کنید!!!!؟ مطمئن هستیم هیچ خیری به مستاجرها نمی رسونید!
نماینده ها منتظرند از بیرون مجلس دستور برسه که چکارکنن! نه اختیار و نه ابتکار عمل!
۱۱ میلیارد گرفتن که کپی کنن؟ مال مفت و دل بی رحم
ماجرای ارسال پیامک‌های انبوه حجاب برای شهروندان چه بود؟.... معلوم میشه پلیس هم به این نتیجه رسیده که ابعاد این مسئله بسیار گسترده است و برای همه پیامک زده!
جانشین انتظامی کشور: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود..... کاش به بقیه مردم هم فرصت راهپیمایی داده میشد تا اونها هم خواسته های خود را اعلام کنند.
ظاهرا عملکرد دوربینها هم مثل سامانه مستعان خیلی دقیق است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دمت گرم.
کلا همه نوع مستعان ی را دوست دارم
ظاهرا فقط در راهپیمایی های دولتی مردم می تونن خواسته هاشون روبگن.
سلام
به نظر من ارسال پیامک‌ انبوه Police در مورد حجاب برای شهروندان ( که کورکورانه ارسال شده ) باعث ایجاد اختلاف خانوادگی شده و مصداق تشویش اذهان خانواده ها است.
سردار، مردمی که در رفراندوم درک لازم برای تصمیم گیری ندارند چطور در راهپیمایی مطالبات خود را مطرح کرده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
حرف حساب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
احسنت بهترین کامنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
من تا الان هم اشتباه کردم که توی رفراندوم های مجلس و ریاست جمهوری و خبرگان و شورای شهر شرکت کردم .
من امکان تحلیل هیچکدوم از اینا رو نداشتم
پس
از این به بعد توی هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
من از سال 88 که اون اتفاق افتاد دیگه اصلا توی هیچ . انتخاباتی شرکت نکردم و نخواهم کرد. ولی اگر در مورد حجاب اختیاری رفراندوم برگزار بشه 100% شرکت میکنم و به حجاب اختیاری رای خواهم داد
خدایا هرکسی که مسول سانسور پیام حق مردم هست رو خودت بذار تو کاسش
الهی آمین
سردار نابغه من اصلا ایران نیستم که بهم پیام دادی. مرسی که حالمو پرسیدی ولی من ریشم دارم،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
جناب ناشناس
مردم میدانند که کامنت گذاران تابناک 99درصدشان ایران نیستند.
وزارت صمت و هواپیمایی به استقبال برعکس شعار سال رفته اند دستمریزاد

مها تولید و رشد تورم ! شعار اقتصادی های دولتی
امید جون شاید میخواد نماینده مجلس بشه
اینم فیلم جدیدشه
موضوع آقای امید قالیباف موضوع دروغ و وعده های توخالی است
در جایی که دروغ و وعده های غیر عملی وجود داشته باشد ماندن در آنجا هم خسارت دنیایی دارد و هم خسارت آخرتی

همانطور که در جایی که غیبت وجود داشته باشد فرد عاقل در صورت عدم توان جلوگیری آنجا را ترک می کند
در مسئولیتی هم که دروغ و وعده های غیر عملی وجود داشته باشد باید آنجا را ترک کرد

متاسفانه در طول چهل سال بعد از انقلاب دو چیز مردم را بیشتر از دیگر مشکلات آزار داده است و باعث نا امیدی در مردم شده است که حتی جنگ ۸ ساله و تحریم های آمریکا پیش آنها هیچ است
به نوعی تحمل سختی بسیار رنج آور اما نتیجه دار راحت تر از تحمل سختی که بی نتیجه و بی حاصل باشد است

اول دروغ گویی مسئولین و وعده های بی نتیجه آنها که در تمام دستگاه ها وجود دارد از آموزش و پرورش بگیرید تا خودروسازی و بورس و سهام عدالت و مسکن و ...
دوم تورم لجام گسیخته که به خاطر نقدینگی وجود دارد و منشاء آن ریخت و پاش های بیجا و منفعت طلبی های برخی از ارکان حاکمیت مثل بانک ها و ... است

بله ما هم قبول داریم که مسئولیت در سخن راحت اما در عمل سخت است اما چیزی که ما در مسئولیت های کشور می بینیم شورش را درآورده است یک نفر وارد مسئولیت می شود که اصلا برنامه ای ندارد و فردی هم که اندک برنامه ای دارد به آن عمل نمی کند و کسی هم که به برنامه عمل می کند یا آنرا به سرانجام نمی رساند و یا پس از هزینه های فراوان از بیت المال متوجه می شود صرفه اقتصادی ندارد

نمونه های آن فراوان است
از سیستم عامل ملی بگیرید تا گوشی موبایل و ترن هوایی قم و ترن هوایی تهران و از ورزشگاه های نیمه کاره تا صنعت فولاد و پتروشیمی در نقاط بی آب و خودرو ملی و ارزان و ...
من ساکن ماهشهر هستم. هر وقت میرم راه آهن ، پیام میاد با این مضمون که
«با توجه به اینکه در فرودگاه حجاب خود را رعایت میکنید از شما سپاسگزاریم»
آخه چرا با این کارا خودتون رو سوژه میکنید. موارد مهمتری تو جامعه نیست که پیگیرش باشید؟
چی کار دارید به ۴ تا شوید مو ؟
ناراحتی ؟ نیگا نکن تا بری بهشت
مشکل مردم معیشت و اقتصاد است و شغل نه ۴ تا تار مو
امید قالیباف دوباره برمیگرده صدا و سیما و دوباره میشه دلسوز مردم و شروع میکنه به چالش کشیدن مسئولین
از کامنتها معلومه که کاملا در پرت کردن حواس مردم از گرانیها موفق عمل کردند .
مردم اين كشور نه مجلس قبول دارن نه دولت فلج ريسي رو
توان حل مشکل خانه های خالی را ندارند به زورگویی به صاحب خانه ها ادامه میدهند
جناب تابناک
چرا کامنت ها را بررسی نمی کنی که از کجاها درج میشه. فکر می کنم آلبانی بیشترین سهم را داره
برای من پیامک حجاب نیومده باید به کجا مراجعه کنم؟ مسئولین لطفا رسیدگی کنید خواهش می کنم خواهش می کنم رسیدگی کنید که چرا پیامک حجاب برای من نیامده است؟
ظاهرا هر زمان سال به یک شعاری مزین می شود عکس آن اتفاق می افتد آیا در این کار عمدی وجود دارد؟


ای کاش امسال به شعار توازن و تعادل اختصاص می یافت چون مهار تورم با وجود افزایش نقدینگی در کشور ممکن نیست و تا مقدمه آن ایجاد نشود امکانپذیر نیست و کنترل نقدینگی هم با وجود بانک ها و بنگاه های هزینه بر و ریخت و پاش های دولتی تا الان که بعید است و در آینده را هم خدا می داند

توازن یعنی اینکه نمودار درآمد بر هزینه ها در یک خط راست باشد نه اینکه در یک شیب نزولی سقوط کند و باعث ناهنجاری های اجتماعی شود
نمودار درآمد به هزینه در طول سالیان متعدد بیانگر عملکرد دولت ها در قبال مردم است و اینکه تا چه حد توانسته اند بین درآمد و هزینه تعادل برقرار کنند

نمودار درآمد به هزینه ها به مسئولین کمک می کند تا در مقابل طبقات اجتماعی چه تصمیماتی بگیرند تا نوعی عدالت در جامعه برقرار شود

نمودار درآمد به هزینه به مردم کمک می کند که برای آینده چه شغلی مطلوب تر است تا برای رسیدن به آن تلاش کنند

نمودار درآمد به هزینه طبقات اجتماعی بیانگر ظرفیت اشتغال پذیری در آن طبقه از کار است به عبارتی بالابودن درآمد به هزینه در رشته مهندسی معدن نشان می دهد که در جامعه مهندسی معدن کم می باشد و باید برای تربیت نیروی کار در آن زمینه اقدام کرد

و یا مثلا در رشته کامپیوتر کم بودن درآمد به هزینه بیانگر این است که باید در ایجاد اشتغال در آن موضوع اقدام کرد تا بتوان با جذب بیشتر نیرو فضای رقابت نیروی کار ایجاد و مقدار آن بالاتر برود
اسماعیل حسین زهی:بعد از عید فطر مجلس جلسات متعددی با دولتمردان خواهد گذاشت که واقعا ما باید به نفع مستاجرین کار کنیم. آقای حسین زهی توجه داشته باشند که اگر مشکل مستأجرین با "جلسات متعدد" حل می شد، پیشینیان ایشان آن را حل کرده بودند و افتخار حل کردنش به ایشان نمی رسید، مشکل مسکن با قدامات نمایشی حل نمی شود، به قول معروف قیمه را با گوشت کنند نه به فاق و غین، به عبارت دیگر بی مایه فطیر است!
به مافیای خودرو پایان دهید خودرو را چندین برابر قیمت با قرعه کشی مثلا عرضه میکنید ولی به دست مردم نمیرسد و مافیای دلالان مشکوک آن را چندین برابر قیمت کارخانه به مردم میفروشند این دلالان کیستند و چطور این همه خودرو به دستشان میرسد
تنها راه حل کمبود مسکن ، پر شدن خانه های خالی است ، راه دیگری وجود ندارد
آقا این قالیباف رو دیگه تو صدا و سیما هم راه ندید
من موجر آپارتمانی هستم و مطابق نظر آقایان طبق تورم و افزایش سطح عمومی قیمت‌ها و نه بیشتر اجاره را شصت پنج برابر کردم از مبلغ کم صلواتی به کل درآمد مستاجراگر هم نمی خواست می توانست خیابان چادر بزند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی